Sunday 7 June 2009

Food Lovers 熱 話 專 題 名 牌 罐 頭 鮑 浪 潮 【 鮑 魚 達 人 試 食 報 告 】


最 正
1 頭 半 南 非 鮑

罐 頭 鮑 魚 不 同 罐 頭 午 餐 肉 , 閒 閒 百 多 二 百 元 , 貴 則 六 七 百 一 罐 , 不 想 浪 費 銀 彈 , 最 好 就 是 等 專 家 教 路 。


有 食 緣 清 湯 鮑 魚

產 地 : 南 非
頭 數 : 1.5 頭
價 錢 : $725
外 形 : 鮑 魚 夠 厚 身 , 裙 邊 整 齊 完 整 。
味 道 : 鮑 魚 味 濃 郁 , 鮮 味 。
口 感 : 口 感 非 常 好 , 是 吃 鮑 魚 應 有 的 真 正 口 感 。 鮑 魚 腍 而 滑 溜 , 有 彈 性 , 咬 下 去 有 啜 牙 黏 牙 的 感 覺 。
湯 汁 : 味 道 調 得 不 錯 , 濃 淡 相 宜 。
總 評 : 整 體 表 現 最 出 色 , 口 感 極 出 色 。 七 百 多 元 一 罐 屬 貴 價 罐 頭 鮑 , 但 物 有 所 值 。


鮑 魚 達 人
區 偉 民

某 高 級 粵 菜 店 老 闆 , 對 鮑 魚 甚 有 研 究 , 各 地 的 乾 鮑 、 罐 頭 鮑 幾 乎 通 通 食 過 , 最 愛 吃 墨 西 哥 和 日 本 罐 頭 鮑 。 試 過 豪 擲 八 萬 元 買 鮑 魚 作 私 人 珍 藏 。 而 且 味 覺 敏 銳 , 一 吃 就 知 鮑 魚 產 地 。


郭 永 雄

行 內 有 名 的 海 味 買 手 , 已 有 二 十 多 年 買 海 味 經 驗 , 對 鮑 魚 尤 其 有 研 究 , 一 眼 就 分 辨 到 產 地 , 一 吃 就 知 龍 與 鳳 。

測 試 方 法

所 有 鮑 魚 不 經 烹 煮 , 即 開 即 食 作 測 試 , 試 食 者 只 知 鮑 魚 產 地 、 頭 數 及 價 錢 , 不 知 商 號 , 以 示 公 正 。
兩 位 鮑 魚 達 人 將 按 照 以 下 鮑 魚 的 標 準 去 品 評 各 個 品 牌 的 鮑 魚 。

準 則

外 形 : 鮑 魚 要 完 整 , 狀 似 元 寶 , 鮑 魚 身 要 夠 厚 , 裙 邊 闊 而 多 紋 者 為 上 品 。
味 道 : 要 有 鮑 魚 鮮 味 。
口 感 : 好 的 鮑 魚 入 口 軟 滑 而 有 彈 性 , 咬 下 時 有 啜 牙 的 感 覺 。
湯 汁 : 以 味 道 適 中 鮮 味 為 佳 。



8 頭 澳 洲 鮑

安 記 醬 皇 鮑

產 地 : 澳 洲
頭 數 : 8 頭
價 錢 : $235
外 形 : 鮑 魚 厚 身 , 但 裙 邊 位 太 薄 。
味 道 : 鮑 魚 味 偏 淡 , 加 上 豉 油 汁 味 道 太 重 , 把 鮑 魚 味 蓋 過 。
口 感 : 口 感 一 般 , 稍 稍 偏 韌 。
湯 汁 : 日 本 風 味 明 顯 , 但 日 式 醬 油 味 道 太 濃 。
總 評 : 日 式 醬 油 口 味 較 少 見 , 有 別 於 平 常 吃 鮑 魚 的 口 味 , 感 覺 偏 濃 又 蓋 過 了 鮑 魚 味 , 不 過 若 果 有 人 愛 嘗 新 , 開 一 罐 作 為 佐 酒 小 吃 也 是 不 錯 。



8 頭 南 非 鮑


26 頭 南 非 鮑

好 東 西 清 湯 鮑 魚

產 地 : 南 非
頭 數 : 8 頭 及 26 頭
價 錢 : $500 及 $325
外 形 : 外 形 頗 佳 , 完 整 、 裙 邊 闊 度 適 中 、 厚 身 。
味 道 : 8 頭 鮑 魚 味 道 適 中 , 若 能 濃 一 點 更 佳 。 26 頭 的 鮑 魚 味 反 而 不 俗 , 而 且 因 為 細 隻 , 湯 汁 更 入 味 , 吃 來 更 覺 鮮 味 。
口 感 : 8 頭 彈 牙 程 度 好 , 有 啜 牙 感 覺 , 但 尚 欠 少 許 滑 溜 度 。 較 細 隻 的 26 頭 雖 然 不 及 大 頭 數 的 好 口 感 , 但 入 口 更 滑 溜 。
湯 汁 : 湯 汁 稍 為 偏 鹹 一 點 。
總 評 : 整 體 表 現 理 想 , 定 價 合 理 。 細 鮑 魚 水 準 頗 佳 , 而 且 才 $325 , 相 比 大 頭 數 的 更 覺 抵 食 , 用 來 煲 粥 、 當 零 食 都 合 適 。



6 頭 南 非 鮑

安 記 金 鑽 清 湯 鮑 魚

產 地 : 南 非
頭 數 : 6 頭
價 錢 : $360
外 形 : 外 形 靚 , 完 整 , 厚 身 , 裙 邊 位 闊
味 道 : 鮑 魚 味 不 足 , 偏 淡 。
口 感 : 口 感 好 , 軟 滑 彈 牙 。
湯 汁 : 味 道 偏 淡 , 鮮 味 不 足 。
總 評 : 各 方 面 水 準 中 上 , 但 以 南 非 鮑 來 說 味 道 算 是 偏 淡 。



8-10 頭 南 非 鮑

東 方 紅 金 牌 鮑 魚

產 地 : 澳 洲
頭 數 : 8-10 頭
價 錢 : $298
外 形 : 鮑 魚 外 形 靚 , 像 金 元 寶 , 不 過 裙 邊 太 薄 , 整 體 賣 相 普 通 。
味 道 : 鮑 魚 味 偏 淡 。
口 感 : 質 感 好 , 滑 而 不 , 帶 少 許 啜 牙 感 覺 。
湯 汁 : 湯 汁 是 眾 多 清 湯 鮑 中 最 清 甜 的 , 且 有 香 味 。
總 評 : 整 體 表 現 不 過 不 失 , 近 三 百 多 元 是 合 理 價 錢 。



鮑 汁 一 流
8-10 頭 南 非 鮑

阿 一 蠔 皇 鮑 魚

產 地 : 台 灣 產 日 本 吉 品 鮑
頭 數 : 8-10 頭
價 錢 : $388
外 形 : 外 形 靚 , 裙 邊 闊 , 亦 似 元 寶 狀 , 但 稍 為 薄 身 了 一 點 。
味 道 : 鮑 魚 味 適 中 。
口 感 : 口 感 好 , 入 口 幼 滑 , 彈 牙 , 有 輕 微 啜 牙 感 覺 。
湯 汁 : 模 仿 乾 鮑 的 芡 汁 , 有 老 雞 、 蠔 油 的 味 道 , 吃 得 出 用 料 豐 富 。
總 評 : 外 形 和 口 感 都 跟 日 本 吉 品 相 似 , 但 鮑 味 稍 遜 , 好 在 湯 汁 味 道 豐 富 , 可 填 補 不 足 。 即 開 即 食 , 連 芡 汁 也 不 用 傷 腦 筋 , 非 常 適 合 家 庭 食 用 。



抵 食
2 頭 紐 西 蘭 鮑

安 記 紐 西 蘭 清 湯 鮑 魚

產 地 : 紐 西 蘭
頭 數 : 2 頭
價 錢 : $168
外 形 : 賣 相 一 般 , 裙 邊 光 頭 參 差 , 好 在 肉 身 厚 度 適 中 。
味 道 : 鮑 魚 味 不 足 。
口 感 : 肉 質 滑 , 只 是 少 許 偏 韌 。
湯 汁 : 味 道 適 中 , 鮮 甜 不 過 鹹 。
總 評 : 鮑 魚 味 和 口 感 都 有 不 足 之 處 , 不 過 百 多 元 有 兩 隻 大 鮑 魚 實 在 抵 , 建 議 可 先 原 罐 浸 水 煲 兩 小 時 增 加 腍 度 , 然 後 用 回 罐 頭 清 湯 , 加 少 許 蠔 油 、 紹 酒 、 冰 糖 埋 芡 便 可 出 得 大 場 面 了 !



5 頭 澳 洲 鮑

安 記 澳 洲 清 湯 鮑 魚

產 地 : 澳 洲
頭 數 : 5 頭
價 錢 : $255
外 形 : 賣 相 可 以 。
味 道 : 鮑 魚 味 偏 淡 , 不 突 出 。
口 感 : 肉 質 韌 而 口 , 帶 硬 身 , 吃 來 有 起 渣 的 感 覺 。
湯 汁 : 味 道 適 中 。
總 評 : 鮑 魚 味 不 足 , 肉 質 更 帶 韌 , 不 易 咀 嚼 , 建 議 先 原 罐 煮 過 , 再 切 片 享 用 較 好 。

撰 文 : 陳 詠 敏
攝 影 : 馮 里 安 、 蔡 家 輝

No comments:

Post a Comment

Labels

Followers

Blog Archive