Monday 8 June 2009

Food Lovers 主 題 飲 食 08 100 間 終 極 美 食 店 【 串 爆 店 】


一 天 到 晚 都 爆 場 , 司 空 見 慣 。

串 、 招 積 、 唔 憂 做 、 甚 至 服 務 態 度 惡 劣 都 是 她 們 的 風 格 。
一 般 無 斤 的 食 店 因 此 早 已 執 笠 。
偏 偏 她 們 其 門 如 市 , 說 穿 了 是 食 物 出 色 , 有 本 事 讓 人 舌 頭 就 範 。


牛 腩 河 $24
湯 底 超 濃 , 牛 腩 炆 得 半 腍 半 韌 , 嚼 下 去 滿 嘴 都 是 牛 香 。


老 闆 邦 哥 個 性 較 和 善 , 主 力 炆 牛 腩 , 太 太 阿 群 較 cool , 主 要 在 樓 面 收 錢 。

清 湯 腩 性 格 巨 星   群 記

來 群 記 吃 清 湯 腩 嗎 ? 麻 煩 你 先 記 熟 一 些 資 料 。
一 : 它 是 下 午 一 時 後 才 做 生 意 的 , 早 上 千 萬 不 要 來 。
二 : 它 是 星 期 日 休 息 的 , 放 假 才 有 空 ? 但 又 想 吃 怎 辦 ? 唔 … … 那 只 有 請 假 來 好 了 。
三 : 來 到 幾 乎 一 定 要 等 位 , 也 不 會 派 籌 排 先 後 , 不 想 等 最 好 不 要 來 了 。
四 : 全 店 只 賣 牛 腩 , 柯 打 其 他 像 牛 丸 、 雲 吞 的 立 立 雜 雜 , 老 闆 會 不 睬 你 。
五 : 柯 打 時 要 專 心 一 意 , 爽 腩 就 爽 腩 、 坑 腩 就 坑 腩 、 面 珠 就 面 珠 , 不 設 雙 拼 。
六 : 八 點 左 右 大 部 分 牛 腩 部 位 通 常 已 售 罄 , 連 米 粉 、 河 粉 也 沒 有 了 。
七 : 湯 底 好 喝 想 加 湯 ? 對 不 起 ! 店 內 寫 明 不 可 加 湯 的 , 要 加 一 碗 盛 惠 $4 , 也 不 是 話 有 就 有 , 八 點 後 通 常 連 湯 都 賣 清 光 。
八 : 收 工 時 間 寫 明 是 晚 上 十 點 , 但 通 常 未 夠 九 點 就 賣 完 收 檔 。
九 : 來 前 最 好 先 打 電 話 問 問 , 因 為 老 闆 隨 時 休 息 , 早 前 就 休 了 九 天 去 旅 行 , 只 在 門 外 貼 張 告 示 , 不 作 另 行 通 知 。


店 內 張 貼 告 示 , 講 明 規 矩 。


記 好 了 嗎 ? 唔 。 記 好 了 便 可 以 開 始 品 嘗 這 可 能 是 全 港 最 正 的 清 湯 腩 了 。
敢 說 它 是 全 港 最 好 吃 的 清 湯 腩 , 因 為 湯 底 是 老 闆 每 早 九 時 起 , 親 自 到 街 市 買 牛 骨 和 牛 腩 。 一 煲 湯 用 足 三 十 斤 牛 骨 和 牛 腩 來 煲 , 煲 到 下 午 一 時 開 檔 , 濃 到 喝 下 滿 嘴 都 是 牛 油 香 , 還 有 一 朕 膠 質 留 在 上 顎 。
牛 腩 全 是 鮮 腩 , 爽 腩 、 坑 腩 、 蝴 蝶 腩 、 肉 眼 筋 、 面 珠 都 有 , 有 肉 有 筋 有 膜 。 爽 腩 炆 得 爽 身 有 韌 勁 , 坑 腩 肉 味 濃 。 蝴 蝶 腩 有 筋 有 膜 、 軟 腍 中 帶 爽 口 、 肉 眼 筋 爽 口 帶 膠 質 , 牛 面 珠 爽 脆 到 嗦 嗦 聲 。 吃 起 來 還 可 選 擇 肥 點 、 瘦 點 、 半 肥 瘦 、 腍 點 、 韌 點 , 甚 至 不 太 腍 也 不 太 韌 都 得 , 除 非 沽 清 , 否 則 都 可 吃 到 心 水 的 位 置 , 不 像 其 他 店 鋪 師 傅 切 哪 件 吃 哪 件 , 韌 腍 爽 軟 全 部 講 彩 數 。
其 他 牛 部 位 的 選 擇 也 多 , 牛 肚 、 牛 孖 筋 、 牛 鞭 … … 全 部 都 有 得 吃 , 是 牛 腩 癡 嗎 ? 何 妨 忍 一 點 氣 , 包 保 一 定 滿 足 而 回 。

群 記

地 址 : 大 埔 大 明 里 26-28 號 地 下
電 話 : 2638 3071
營 業 時 間 : 1pm-10pm


每 逢 午 飯 時 間 , 金 峰 必 定 大 排 長 龍 , 老 闆 娘 梁 太 ( 站 在 門 口 面 向 鏡 頭 ) 負 責 派 籌 分 , 切 勿 自 行 進 入 。


白 果 白 粥 $5
粥 底 綿 身 香 滑 , 有 淡 然 清 新 的 白 果 香 氣 , 米 花 煲 得 粒 粒 爆 開


$10
腸 粉 有 米 香 , 薄 身 煙 韌 , 油 炸 鬼 香 脆 可 口 , 自 家 煮 的 醬 油 甜 蜜 濃 郁 。


魚 片 粥 $16
魚 片 薄 得 透 光 , 鮮 味 嫩 滑 。

愈 惡 愈 爆 場   金 峰

雖 然 只 是 街 坊 粥 店 , 但 想 入 金 峰 食 碗 粥 也 不 是 易 事 , 午 市 起 碼 要 等 30 個 籌 , 星 期 日 更 多 達 50 個 籌 , 而 且 未 齊 人 絕 不 准 入 座 , 就 是 熟 客 也 沒 情 講 。
由 於 食 物 出 色 , 生 意 唔 憂 做 , 金 峰 的 服 務 亦 劣 跡 斑 斑 。 這 店 由 梁 生 一 家 人 一 腳 踢 , 但 個 個 無 乜 表 情 。 有 客 人 出 聲 問 要 等 幾 耐 , 梁 太 不 單 止 不 表 歉 意 , 還 反 唇 相 譏 : 「 要 食 就 要 等 」 。 又 試 過 有 食 客 在 等 候 外 賣 看 報 紙 , 結 果 錯 過 自 己 的 號 碼 , 結 果 被 冷 言 「 得 」 一 句 「 掛 住 睇 報 紙 , 叫 又 唔 聽 。 」 總 之 客 人 來 到 就 要 循 規 蹈 矩 , 不 管 是 等 位 還 是 落 單 , 未 輪 到 的 食 客 要 乖 乖 等 點 名 , 否 則 梁 氏 一 家 會 當 你 透 明 。
如 此 服 務 , 還 是 人 山 人 海 , 食 物 水 準 當 然 極 高 。 雖 然 只 有 魚 片 滑 牛 等 十 多 款 大 路 選 擇 , 但 材 料 日 日 即 買 即 切 即 醃 , 非 常 新 鮮 , 配 搭 粥 底 濃 稠 適 中 、 綿 密 柔 順 , 入 口 極 有 米 香 。
小 食 也 很 出 色 , 炸 的 腸 粉 即 叫 即 拉 , 薄 得 透 光 , 油 炸 鬼 每 15 分 鐘 出 爐 一 次 , 香 脆 鬆 化 , 就 連 醬 油 都 自 家 調 製 , 入 口 甜 香 。 最 好 還 是 價 錢 , 平 均 消 費 不 過 二 十 多 元 , 以 水 準 而 言 實 在 超 值 , 難 怪 越 罵 越 旺 。


金 峰 靚 靚 粥 麵

地 址 : 魚 涌 祐 民 街 2 號 地 下
電 話 : 從 缺
營 業 時 間 : 7am-6:30pm


鹹 蛋 粟 米 粥 $38
粥 底 又 綿 又 杰 , 百 分 百 無 味 精 。


炸 兩 腸 粉 $25
還 加 入 花 及 蝦 米 , 油 炸 鬼 入 口 勁 脆 。

串 過 蘇 施 黃   蓮 園

跑 馬 地 蓮 園 的 粥 麵 一 向 出 名 , 但 若 你 自 問 面 皮 薄 , 怕 招 呼 不 周 , 即 使 食 物 有 幾 正 都 敬 而 遠 之 的 話 , 請 不 要 來 。 因 老 闆 娘 陳 麗 霞 「 唔 係 人 咁 品 」 , 說 話 粗 聲 粗 氣 、 無 尾 音 , 經 常 黑 口 黑 面 。
次 次 來 , 全 店 二 三 十 個 座 位 坐 滿 客 人 , 卻 人 人 粒 聲 都 唔 敢 出 , 怕 隨 時 辣 她 。 有 次 見 她 罵 女 客 人 : 「 頭 先 問 你 要 唔 要 筷 子 , 又 話 唔 要 , 而 家 又 要 我 ! 」
跑 馬 地 名 人 明 星 特 別 多 , 她 卻 一 視 同 仁 , 招 呼 照 舊 、 埋 單 照 收 , 據 聞 就 算 出 名 巴 辣 的 蘇 施 黃 她 一 樣 照 串 。 但 串 還 串 , 名 人 明 星 也 紆 尊 降 貴 來 幫 襯 , 名 媛 陳 細 潔 會 來 食 裹 蒸 , 樂 基 兒 又 日 日 來 買 煲 仔 飯 , 因 食 物 水 準 有 番 咁 上 下 。 像 老 火 粥 , 每 日 熬 五 六 小 時 , 白 滑 綿 綿 , 夠 火 喉 , 還 有 炸 , 放 幾 耐 也 一 樣 脆 卜 卜 。 其 他 粉 麵 小 菜 也 很 足 料 。


蓮 園 粥 麵 小 廚

地 址 ﹕ 跑 馬 地 成 和 道 51A , D 鋪
電 話 ﹕ 2891 5567
營 業 時 間 ﹕ 10:30am-2am

老 闆 娘 說 話 粗 聲 粗 氣 , 但 客 人 、 夥 計 都 知 這 是 她 的 真 性 情 , 已 見 怪 不 怪 了 。


茶 餐 連 熱 飲 $26 ( 凍 飲 加 2 元 )
包 括 牛 肉 通 , 厚 多 士 、 火 腿 、 炒 蛋 , 分 量 十 足 。


澳 洲 牛 奶 公 司 只 賣 湯 麵 、 三 文 治 、 燉 奶 等 簡 單 食 品 , 但 客 人 絡 繹 不 絕 。


蛋 白 燉 鮮 牛 奶 $17
有 奶 香 , 口 感 像 嬰 兒 肌 膚 一 樣 滑 。

15 分 鐘 幹 掉 茶 餐   澳 洲 牛 奶 公 司

她 完 全 反 映 典 型 香 港 精 神 的 餐 廳 — — 快 、 靚 、 正 。 全 店 約 千 呎 , 但 樓 面 夥 計 卻 有 十 多 個 , 每 人 白 色 恤 衫 上 都 有 個 巴 , 像 足 球 隊 般 各 有 崗 位 , 而 且 一 眼 關 七 , 只 要 一 有 客 人 入 來 , 三 秒 之 內 就 有 夥 計 A 上 前 招 呼 。 來 的 客 人 亦 要 醒 定 , 忌 揀 位 。 一 坐 下 來 , 夥 計 B 就 即 送 上 暖 茶 , 再 問 「 食 咩 」 。
請 勿 猶 疑 超 過 10 秒 , 否 則 夥 計 會 不 耐 煩 。 叫 完 餐 立 刻 叫 埋 飲 品 亦 不 可 , 要 等 佢 問 你 至 可 叫 。 不 足 一 分 鐘 , 火 腿 蛋 及 厚 多 士 會 送 上 來 , 兩 分 鐘 後 麵 又 送 上 。 基 本 上 平 均 每 位 客 人 食 15-20 分 鐘 便 會 埋 單 走 。
食 到 趕 頭 趕 命 , 但 依 然 長 期 爆 滿 , 因 那 炒 蛋 又 滑 又 香 , 像 下 了 迷 藥 般 叫 人 吃 上 癮 , 可 惜 她 一 向 謝 絕 傳 媒 採 訪 , 故 香 滑 原 因 至 今 仍 是 個 謎 。


澳 洲 牛 奶 公 司

地 址 ﹕ 佐 敦 白 加 士 街 47-49 號 地 下
電 話 ﹕ 2730 1356
營 業 時 間 ﹕ 7:30am-11pm


古 法 避 風 塘 炒 蟹 ( 時 價 ) 約 $11/
以 蒜 蓉 豆 豉 來 炒 , 香 到 不 得 了 , 吃 後 連 手 指 都 啜 埋 才 叫 過 癮 。


燒 鴨 河 $30
湯 頭 有 濃 濃 鴨 骨 味 , 河 粉 幼 滑 。


老 闆 蓮 姐 常 與 熟 客 打 成 一 片 , 至 於 生 客 … … 傾 咪 傾 兩 句

古 法 正 宗 避 風 塘 炒 蟹   興 記 避 風 塘

興 記 以 前 在 銅 鑼 灣 避 風 塘 做 慣 名 人 明 星 生 意 , 架 子 不 少 。
沒 VIP 房 , 明 星 來 吃 也 要 坐 大 廳 。 吃 蟹 吃 海 鮮 肥 瘦 靚 醜 不 由 你 挑 , 全 部 由 她 話 事 。 餐 牌 大 部 分 菜 式 沒 有 明 碼 實 價 , 價 錢 不 問 不 講 。 套 餐 菜 式 都 不 能 更 改 。 若 吃 完 問 有 沒 果 盤 送 ? 那 便 注 定 你 要 捱 黑 面 。
不 過 她 的 食 物 確 是 超 班 , 古 法 避 風 塘 炒 蟹 以 蒜 豉 來 炒 , 鮮 甜 惹 味 , 坊 間 最 好 。 燒 鴨 河 鴨 雖 來 自 中 規 中 矩 的 太 興 , 但 河 粉 條 條 手 切 到 幼 , 湯 底 用 大 量 鴨 骨 加 大 地 魚 、 瑤 柱 來 熬 , 超 鮮 甜 。 還 有 又 綿 又 杰 的 艇 仔 粥 , 和 預 訂 最 少 半 年 的 蒜 豉 艇 醬 , 皆 是 只 此 一 家 , 所 以 串 得 起 !


興 記 避 風 塘

地 址 : 佐 敦 彌 敦 道 180 號 寶 華 商 業 大 廈 一 樓 ( 近 山 林 道 )
電 話 : 2722 0022 / 2722 0202
營 業 時 間 : 6pm-5am



魚 蛋 粉 $16
魚 蛋 彈 牙 , 湯 底 香 甜 , 很 好 味 , 還 免 費 附 送 粗 幼 魚 皮 各 一 。

超 人 氣 魚 蛋 粉   欽 記

大 埔 墟 街 市 的 欽 記 , 幾 十 年 來 獨 沽 一 味 只 賣 魚 蛋 粉 , 卻 一 年 四 季 常 爆 。
她 的 爆 場 和 同 場 其 他 小 店 不 同 , 人 家 只 是 爆 前 面 幾 張 , 它 卻 是 無 國 界 的 爆 , 因 為 她 的 粉 麵 送 到 熟 食 中 心 任 何 一 個 角 落 , 因 此 客 人 比 別 家 更 廣 更 多 。
客 人 做 極 做 不 完 , 造 就 了 她 規 矩 多 多 又 不 耐 煩 的 性 格 。 生 客 來 , 落 單 最 緊 要 乾 淨 利 落 。 記 住 : 魚 蛋 一 定 要 跟 粉 麵 , 沒 有 淨 食 。 千 祈 別 叫 錯 牛 丸 米 、 牛 腩 麵 之 類 , 否 則 九 成 要 捱 鬧 。
但 貪 食 就 得 忍 , 因 為 它 的 魚 蛋 實 在 好 食 , 老 闆 用 肉 質 結 實 的 大 門 鱔 加 鮫 魚 起 肉 新 鮮 打 成 的 , 不 加 腍 身 的 九 棍 和 魚 或 仔 , 細 細 粒 白 口 雪 口 雪 , 魚 味 勁 爆 棚 , 彈 牙 又 爽 勁 。 湯 底 用 白 胡 椒 、 豬 骨 及 魚 骨 熬 成 , 有 一 朕 胡 椒 清 香 。 還 有 那 自 家 製 的 辣 椒 油 , 辣 得 來 香 噴 噴 , 蘸 魚 蛋 好 食 到 一 百 分 !

欽 記

地 址 : 大 埔 街 市 綜 合 大 樓 2 樓 CFS36
電 話 : 從 缺
營 業 時 間 : 8am-4pm


淨 豬 手 $18/ 細 、 $22/ 大
豬 手 爽 彈 , 有 肉 味 , 湯 底 不 濃 , 但 清 甜 。


屈 屈 質 質 , 一 鋪 都 是 人 , 但 個 個 吃 得 滋 味 。

豬 手 皮 脆 肉 爽   群 記 豬 手

吃 過 群 記 豬 手 的 , 都 知 道 她 有 脾 氣 。
零 服 務 、 沒 冷 氣 、 失 驚 無 神 會 關 門 休 息 , 農 曆 年 更 休 息 十 幾 天 , 收 鋪 時 間 隨 生 意 好 壞 浮 動 , 賣 完 就 拉 閘 , 十 分 有 個 性 。 但 這 又 怎 樣 ? 門 外 還 不 是 日 日 人 頭 湧 湧 ?
串 得 起 , 靠 那 堪 稱 全 港 最 好 吃 的 豬 手 。 這 豬 手 , 以 新 鮮 豬 手 加 香 葉 、 胡 椒 來 白 烚 , 簡 單 到 唔 簡 單 , 卻 有 本 事 烚 得 肉 嫩 而 香 、 皮 爽 而 彈 牙 , 加 上 那 有 強 烈 蒜 味 的 勁 香 辣 椒 油 , 無 得 頂 !
牽 腸 掛 肚 的 時 候 , 又 心 甘 命 抵 鬼 迷 似 的 去 受 氣 !

群 記 豬 手

地 址 : 粉 嶺 聯 昌 街 5 號 地 下
電 話 : 2675 6382
營 業 時 間 : 11am-5:45pm ( 有 時 會 不 準 時 )



雲 吞 麵 $15
湯 底 清 甜 , 雲 吞 細 細 , 蝦 味 很 濃 。

隱 世 竹 升 雲 吞 麵   平 記

平 記 經 常 放 假 , 東 主 有 喜 又 放 假 、 做 得 辛 苦 又 放 假 , 有 時 一 放 九 天 、 十 天 , 隨 意 而 為 , 沒 有 定 期 , 也 是 性 格 。
她 可 說 是 大 埔 墟 街 市 最 爆 場 的 一 間 店 , 假 日 來 吃 一 碗 雲 吞 麵 , 即 使 有 幸 爭 到 位 , 也 分 分 鐘 要 等 半 句 鐘 才 有 得 食 。 由 於 人 太 多 , 即 使 別 家 店 都 接 受 鄰 檔 點 食 物 , 他 卻 只 做 自 己 門 前 幾 張 的 柯 打 , 坐 遠 一 點 又 想 吃 ? 那 要 看 他 的 心 情 了 。
捱 等 捱 迫 來 , 大 都 是 貪 圖 一 碗 雲 吞 麵 。 麵 是 老 闆 用 大 碌 竹 壓 成 的 , 爽 滑 帶 彈 性 。 雲 吞 一 啖 一 粒 , 細 細 像 鵪 鶉 蛋 , 但 裹 以 豬 肉 和 蝦 味 鮮 濃 的 赤 米 海 蝦 仔 , 零 舍 甘 香 鮮 甜 。 還 有 那 一 口 用 豬 骨 、 火 腿 、 大 地 魚 熬 成 的 湯 底 , 清 甜 內 斂 , 沒 有 搶 去 雲 吞 的 風 頭 。

平 記

地 址 : 大 埔 街 市 綜 合 大 樓 2 樓 CFS12
電 話 : 2658 4567
營 業 時 間 : 6:30am-4pm

撰 文 : 陳 佳 男 、 黃 凱 蒲 、 譚 偉 健 、 郭 詠 瑤 、 陳 詠 敏 、 黎 詠 詩 、 關 廣 恩 、 王 秀 雯 、 孟 惠 良 、 楊 志 強
攝 影 : 攝 影 組
部 分 圖 片 : 《 壹 周 刊 》

No comments:

Post a Comment

Labels

Followers

Blog Archive