Thursday 4 June 2009

Food Lovers 主 題 飲 食 我 們 的 米 芝 蓮 【 澳 門 篇 : 三 星 餐 廳 】


【 天 政 】 天 婦 羅
地 址 ︰ 皇 冠 酒 店 11 樓
電 話 ︰ (853) 8803 6611


推 介 菜 式 ︰ 「 松 」 套 餐 、 紫 菜 海 膽 卷 、 米 紙 海 鮮 包 、 紫 菜 帶 子 卷 、 天 婦 羅 餅 飯


由 裝 修 、 服 務 到 食 物 水 準 都 令 人 有 置 身 日 本 高 級 餐 廳 的 感 覺 。
天 政 是 日 本 天 婦 羅 專 家 , 老 店 在 東 京 已 有 70 年 歷 史 , 長 期 派 出 4 名 大 廚 坐 鎮 澳 門 分 店 。 日 本 人 就 是 有 這 份 堅 持 , 雖 然 離 開 本 土 , 但 對 食 物 的 要 求 仍 是 一 絲 不 苟 : 食 材 , 要 用 刺 身 級 水 準 , 難 怪 一 隻 蝦 、 一 片 沙 魚 追 魚 , 都 吃 得 出 原 味 。 至 於 炸 粉 麻 油 雞 蛋 , 甚 至 用 來 開 炸 漿 的 水 , 通 通 都 是 從 日 本 運 來 。 油 的 溫 度 、 火 候 控 制 得 很 精 確 , 炸 粉 只 薄 薄 地 包 裹 食 材 , 吃 起 來 不 油 不 膩 , 酥 香 鬆 化 , 水 準 比 香 港 稻 菊 更 佳 。

營 業 時 間 ︰ 12nn-2:30pm , 6pm-10:30pm
平 均 消 費 ︰ 午 市 $500/ 位 , 晚 市 $700/ 位



推 介 菜 式 ︰ 蒸 魚 、 水 蟹 花 甲 煲 、 涼 瓜 炆 奄 仔 、 炒 薑 蠔 、 陳 皮 鴨 、 焗 禾 蟲


【 陳 勝 記 】 粵 菜

地 址 ︰ 路 環 計 單 奴 街 21 號
電 話 ︰ (853) 2888 2021

雖 位 處 遍 遠 的 路 環 , 但 陳 勝 記 絕 對 值 得 專 程 前 往 。 皆 因 有 靚 海 鮮 。 老 闆 聯 繫 到 12 艘 漁 船 供 貨 , 每 日 都 能 找 到 新 鮮 海 產 , 魚 蝦 蟹 貝 類 樣 樣 齊 , 其 中 海 魚 的 選 擇 比 坊 間 海 鮮 店 都 要 多 ; 愛 吃 嫩 滑 的 , 有 東 星 、 瓜 子 、 龍 ; 愛 魚 味 濃 的 , 也 有 花 金 古 、 三 刀 。 海 魚 只 取 14 至 1 斤 左 右 , 不 大 不 細 , 肉 質 最 嫩 。 蒸 的 火 候 亦 控 制 得 宜 , 全 都 剛 剛 熟 。 老 闆 更 誇 口 , 海 魚 食 落 唔 靚 有 得 換 !
其 他 海 鮮 菜 式 也 做 得 好 , 尤 以 炒 薑 蠔 、 水 蟹 花 甲 煲 最 出 色 ; 難 怪 小 店 雖 然 地 , 但 仍 有 大 批 中 產 、 老 饕 長 期 捧 場 。

營 業 時 間 ︰ 12nn-2:30pm , 6pm-10:30pm
平 均 消 費 ︰ $300/ 位



推 介 菜 式 ︰ 香 煎 海 鱸 、 魚 子 醬 拼 盤 、 鴿 蛋 伴 籚 筍 野 菌 、 法 式 珍 珠 雞 釀 鮮 茄


【 Robuchon a Galera 】 法 國 菜

地 址 ︰ 葡 京 酒 店 西 座 3 樓
電 話 ︰ (853) 2888 3888

世 紀 名 廚 , 無 出 其 右 。 被 譽 為 法 國 高 級 西 餐 的 典 範 , 甚 至 有 人 說 是 全 亞 洲 最 好 。
雖 不 是 Robuchon 親 自 掌 廚 , 但 所 有 廚 師 都 要 在 法 國 Robuchon 餐 廳 受 訓 , 有 一 定 要 求 。 選 料 上 乘 , 配 搭 亦 出 其 不 意 ; 烹 調 準 繩 , 賣 相 亦 見 精 緻 , 幾 近 完 美 。 海 鮮 菜 式 為 人 稱 道 , 一 定 要 試 , 但 亦 有 人 說 , 家 禽 菜 式 更 見 驚 喜 ; 潛 台 詞 是 其 實 每 道 菜 都 好 ! 不 得 不 提 那 酒 單 , 3,700 瓶 名 釀 , 肯 定 是 全 世 界 最 齊 酒 庫 之 一 。
午 市 套 餐 絕 對 超 值 , 最 平 $368 ( 加 10% ) 3 道 菜 , 比 起 晚 市 套 餐 要 2 千 多 元 , 經 濟 好 多 !

營 業 時 間 ︰ 12nn-2:30pm , 8:30pm-10:30pm  
平 均 消 費 ︰ 午 市 $420/ 位 , 晚 市 $2,330/ 位
註 ︰ 12 歲 以 下 小 童 恕 不 招 待

撰 文 ︰ 飲 食 組 、 旅 遊 組
攝 影 ︰ 攝 影 組

No comments:

Post a Comment

Labels

Followers

Blog Archive