Friday 5 June 2009

Food Lovers 主 題 飲 食 味 . 遊 灣 仔 【 灣 仔 , 是 愛 吃 者 天 堂 】


麵 包 每 天 不 斷 出 爐 , 單 是 菠 蘿 包 已 日 賣 三 四 十 盤 。

灣 仔 街 坊 最 熱 捧 的 麵 包 店 ! 前 鋪 後 工 場 , 花 磚 牆 、 紙 皮 石 地 板 、 切 麵 包 機 通 通 用 了 三 十 年 , 走 進 去 彷 彿 時 光 倒 流 到 童 年 。 主 打 懷 舊 麵 包 , 款 式 超 多 , 菠 蘿 包 雞 尾 包 蛋 撻 是 銷 量 三 甲 , 另 有 買 少 見 少 的 椰 撻 、 忌 廉 筒 、 冬 甩 等 。 一 盤 盤 新 鮮 熱 辣 整 天 無 間 斷 出 爐 , 幾 時 來 都 有 新 鮮 熱 辣 麵 包 吃 。 用 來 搓 麵 包 的 麵 糰 經 發 酵 兩 次 , 相 比 外 間 只 發 一 次 的 鬆 軟 , 而 且 堅 持 下 豬 油 , 入 口 特 別 香 , 是 兒 時 的 味 道 , 也 是 兒 時 的 價 錢 。


菠 蘿 包 $2.5


雞 尾 包 $2.5


椰 撻 $3

令 人 快 樂 的 老 餅   快 樂 餅 店

快 樂 餅 店
地 址 ︰ 皇 后 大 道 東 106 號 地 下
電 話 ︰ 2528 1391
營 業 時 間 ︰ 6am-8pm


蛇 羹 $46 ( 大 ) $32 ( 小 )


花 膠 蛇 腩 煲 仔 飯 $38


鋪 外 會 放 幾 張 摺 , 街 坊 都 愛 坐 下 吃 碗 蛇 羹 補 補 身 。

足 料 蛇 羹   蛇 王 燊

隱 沒 在 太 原 街 , 只 要 認 住 那 高 高 掛 起 、 寫 「 蛇 套 餐 , 令 你 夠 飽 唔 夠 喉 」 的 橫 額 便 可 找 到 。 還 是 找 不 到 , 認 住 那 黑 黑 實 實 、 大 大 聲 叫 賣 的 燊 哥 吧 。
他 最 識 搞 氣 氛 招 客 , 一 時 向 外 國 人 招 手 , 說 聲 「 snake soup, very good, try try 」 。 一 時 又 如 醉 漢 般 在 唸 打 油 詩 。
不 過 最 重 要 是 蛇 羹 做 得 不 錯 , 湯 頭 用 上 蛇 骨 、 老 雞 和 火 腿 熬 足 5 小 時 , 再 加 白 花 蛇 、 過 樹 榕 、 飯 鏟 頭 、 三 孛 錢 等 蛇 種 來 熬 , 濃 郁 甜 香 。 蛇 羹 屬 粗 枝 大 葉 型 , 蛇 絲 像 麵 條 般 粗 , 混 爽 口 木 耳 絲 和 冬 菇 絲 , 口 感 十 足 , 還 散 發 陣 陣 玫 瑰 露 香 氣 。 蛇 羹 以 外 , 還 有 糯 米 飯 、 煲 仔 飯 、 蛇 湯 供 應 , 另 設 套 餐 , 更 抵 食 。

蛇 王 燊
地 址 : 交 加 街 富 榮 大 廈 地 下 ( 入 口 在 太 原 街 )
電 話 : 2891 6639
營 業 時 間 : 11:30am-11pm


手 打 手 唧 魚 蛋 粉 $18


彈 牙 手 打 魚 蛋   潮 苑

潮 州 粉 麵 店 , 開 業 只 有 六 年 , 已 獲 蔡 瀾 讚 賞 ; 午 市 更 爆 得 要 派 籌 。
鎮 店 三 寶 ( 排 名 分 先 後 ! ) 分 別 是 手 唧 手 打 魚 蛋 、 牛 肉 餅 和 墨 魚 頭 。 手 唧 魚 蛋 強 調 用 4 種 魚 炮 製 , 魚 味 濃 ; 牛 肉 餅 是 黃 牛 , 牛 味 突 出 ; 兩 者 都 在 香 港 仔 工 場 自 製 , 入 口 超 彈 牙 , 每 天 新 鮮 送 到 店 中 。 淥 粉 麵 湯 底 用 骨 魚 頭 魚 尾 熬 成 , 無 味 精 , 初 入 口 覺 淡 , 其 後 魚 味 漸 漸 滲 出 , 加 點 自 家 炒 辣 椒 油 吃 , 增 添 香 辣 。
給 你 溫 馨 提 示 , 魚 蛋 粉 有 普 通 與 手 打 兩 種 , 點 菜 時 要 留 意 。

潮 苑
地 址 : 春 園 街 37 號
電 話 : 2892 2322
營 業 時 間 : 10am-9pm
註 : 魚 蛋 和 牛 肉 餅 可 外 賣 回 家 打 邊 爐 。


炭 燒 叉 燒 燒 鵝 ( 例 牌 ) $78


魚 翅 餃 ( 前 ) $15 、 蝦 餃 ( 後 ) $15


懷 舊 格 局 一 盅 兩 件   龍 門

1949 年 開 業 , 裝 修 殘 舊 , 但 雕 龍 鳳 、 樓 梯 、 燈 籠 等 依 舊 保 留 , 懷 舊 味 濃 。 以 碩 果 僅 存 的 炭 爐 燒 叉 燒 和 燒 鵝 最 聞 名 ; 叉 燒 用 半 肥 瘦 腩 脢 炮 製 , 入 口 有 突 出 炭 香 , 腍 滑 鬆 化 。 燒 鵝 大 多 不 是 即 燒 的 , 皮 略 韌 。
早 市 要 自 取 點 心 , 點 心 大 多 是 舊 式 — — 魚 翅 餃 、 叉 燒 酥 、 粉 卷 等 , 質 素 一 般 。
晚 市 小 菜 則 以 大 碟 抵 食 取 勝 , 頗 得 街 坊 支 持 。

龍 門 大 酒 樓
地 址 : 莊 士 敦 道 130-136 號
電 話 : 2572 9888
營 業 時 間 : 6am-11pm ( 茶 市 至 5pm )


車 仔 每 款 5-$8 ( 大 腸 $10 )


藍 屋 夥 伴   嘉 鳳 車 仔 麵

在 石 水 渠 街 屹 立 超 過 三 十 年 , 由 幾 毫 子 一 碗 賣 到 現 在 廿 幾 元 。 坐 在 門 口 , 有 藍 屋 伴 吃 , 風 味 一 絕 。
招 牌 是 豬 腸 和 蘿 蔔 。 豬 腸 用 新 鮮 貨 , 洗 得 白 雪 雪 , 沒 異 味 ; 蘿 蔔 則 切 成 每 件 大 小 一 樣 , 甜 而 無 渣 ; 咖 喱 汁 是 自 製 的 , 不 妨 請 夥 計 多 加 一 點 。 記 住 最 好 二 時 半 前 到 來 , 因 為 午 市 過 後 , 車 仔 基 本 上 已 賣 得 七 七 八 八 。
另 有 碟 頭 飯 , 最 好 吃 是 洋 豬 扒 , 豬 扒 逐 件 以 人 手 剁 鬆 , 即 點 即 煎 , 淋 上 自 家 製 豉 油 汁 , 香 噴 噴 ; 但 以 地 檔 來 說 , 價 錢 稍 貴 。

嘉 鳳
地 址 : 石 水 渠 街 64 號 地 下
電 話 : 2574 8335
營 業 時 間 : 7am-4pm


咖 喱 豬 扒 飯 $50


巴 閉 咖 喱 豬 扒 飯   新 景 園

一 眾 街 坊 店 中 , 以 新 景 園 最 巴 閉 。 每 天 開 十 一 點 , 下 午 三 點 準 時 落 場 , 有 客 都 不 接 , 到 五 點 才 開 晚 市 , 星 期 日 休 息 。 不 屑 做 宣 傳 , 怕 生 意 太 好 , 得 失 舊 客 ! 一 副 唔 憂 做 的 姿 態 。
誰 叫 她 有 兩 項 必 殺 技 — — 咖 喱 豬 扒 飯 和 炒 牛 河 。 咖 喱 豬 扒 即 點 即 炸 , 如 臉 蛋 般 大 塊 , 入 口 鬆 化 多 汁 ; 煮 咖 喱 的 香 料 和 椰 汁 都 是 成 發 供 應 的 。 炒 牛 河 夠 鑊 氣 , 但 略 油 膩 , 不 過 兩 者 都 要 四 五 十 元 , 絕 不 便 宜 。
由 於 捨 得 用 靚 料 , 這 店 其 他 晚 市 小 菜 也 做 得 不 俗 , 辣 蝦 茄 子 煲 、 咕 嚕 肉 等 做 得 出 色 , 有 很 多 白 領 來 捧 場 。

新 景 園 咖 喱 小 廚
地 址 : 春 園 街 20 號
電 話 : 2574 9172
營 業 時 間 : 星 期 一 至 六 11am-3pm , 5:30pm-9:30pm ; 星 期 日 休 息
註 : 午 市 有 分 量 較 細 的 咖 喱 豬 扒 飯 $26 , 只 供 外 賣 。


火 鍋 粥 底 加 了 果 皮 、 薑 來 滾 , 淨 吃 都 美 味 。 ( 粥 底 $40 )


店 子 很 小 , 吃 粥 底 火 鍋 時 都 幾 逼 狹 。

秋 冬 必 吃 粥 底 火 鍋   新 九 記

開 業 六 年 , 深 得 老 街 坊 捧 場 , 粥 做 得 好 , 麵 卻 一 般 。
最 令 人 驚 喜 的 是 , 這 兒 居 然 有 粥 底 火 鍋 吃 。 火 鍋 粥 底 跟 生 滾 粥 底 一 樣 , 熬 了 三 小 時 , 米 已 爆 花 , 入 口 綿 滑 , 並 散 發 果 皮 馥 郁 香 氣 , 不 似 坊 間 酒 樓 的 粥 底 般 水 汪 汪 。
配 料 選 擇 都 是 一 般 生 滾 粥 料 , 豬 粉 腸 肉 丸 魚 片 之 類 。 每 碟 五 六 十 元 , 勝 在 分 量 大 、 全 部 用 新 鮮 貨 、 日 日 清 。
其 中 以 黃 油 雞 最 多 人 叫 , 以 薑 和 黃 酒 浸 醃 , 惹 味 嫩 滑 ; 鯇 魚 片 也 屬 必 叫 , 新 鮮 富 光 澤 。
街 坊 粥 店 服 務 異 常 好 , 夥 計 會 主 動 加 粥 , 又 不 時 幫 客 人 攪 攪 粥 底 以 免 黐 底 , 即 使 打 足 成 晚 都 不 會 遭 白 眼 。

新 九 記 粥 麵
地 址 : 大 王 東 街 9 號 地 下
電 話 : 2865 2827
營 業 時 間 : 11am-1am
註 : 粥 底 $40 , 另 配 料 雙 拼 加 $10


廿 四 味 $6/ 杯


雖 然 獨 沽 一 味 賣 廿 四 味 , 但 街 坊 每 逢 經 過 都 例 必 飲 一 杯 , 清 清 熱 氣 。

至 正 廿 四 味   楊 春 雷

九 十 多 年 老 字 號 , 由 楊 氏 所 創 , 春 雷 不 是 他 的 名 字 , 而 是 春 天 初 雷 的 意 思 , 象 徵 萬 物 更 生 。 現 由 第 三 代 楊 生 接 棒 , 前 鋪 後 居 , 仍 然 獨 沽 一 味 廿 四 味 , 稱 得 上 是 全 港 最 好 喝 , 甘 多 苦 少 , 微 苦 中 有 分 明 的 藥 材 味 , 喝 罷 喉 嚨 甘 甘 , 很 舒 服 。 檔 口 前 不 會 放 太 多 杯 , 寧 願 密 密 斟 , 斟 出 來 的 是 暖 暖 的 , 不 會 擱 涼 影 響 功 效 , 老 字 號 就 是 細 心 。

楊 春 雷
地 址 : 春 園 街 29 號 地 下
電 話 : 2575 8367
營 業 時 間 : 10am-9:30pm
註 : 另 設 樽 裝 $32.5


山 東 燒 雞 $75/ 半 隻


榴 槤 雪 糕 $10/ 杯


金 源 小 館 開 業 約 廿 年 , 內 殘 殘 舊 舊 , 不 甚 討 好 , 原 來 禾 稈 珍 珠 。

小 菜 甜 品 皆 出 色   金 源 小 館

以 山 東 燒 雞 打 響 名 堂 , 來 吃 飯 的 幾 乎 每 必 叫 。 雞 肉 嫩 滑 無 比 , 肉 中 滲 透 滷 水 香 , 又 夾 雜 濃 烈 蒜 香 。 還 可 配 多 兩 個 指 定 小 菜 和 炒 菜 做 套 餐 , 四 一 湯 兼 送 甜 品 才 $238 , 抵 到 笑 。
小 菜 出 色 , 甜 品 更 有 驚 喜 。 藍 莓 芝 士 番 石 榴 雪 糕 桂 圓 杞 子 糕 … … 全 部 自 家 製 , 水 準 好 過 不 少 甜 品 店 。 最 正 是 榴 槤 雪 糕 , 用 上 金 枕 頭 , 榴 槤 味 重 , 奶 味 少 , 味 道 與 吃 榴 槤 肉 無 分 別 。 不 吃 榴 槤 ? 介 紹 你 吃 奶 茶 木 糠 布 甸 , 是 老 闆 自 創 的 , 茶 味 濃 郁 滑 溜 。
不 過 , 淨 吃 甜 品 最 好 在 晚 上 十 點 後 , 因 晚 市 繁 忙 時 段 店 中 只 招 呼 吃 小 菜 的 客 人 。

金 源 小 館
地 址 : 大 王 東 街 3 號 地 下
電 話 : 2529 3806
營 業 時 間 : 11am-11pm


滷 水 鵝 片 $65 ( 例 牌 )


滷 水 鴨 舌 $35/4


鹵 八 的 滷 水 鵝 密 密 浸 , 賣 完 又 再 出 新 的 , 以 保 肉 汁 。

長 龍 滷 水 鵝   鹵 八 鵝 店

在 灣 仔 植 根 10 年 , 深 受 街 坊 歡 迎 , 即 使 生 潮 軒 進 駐 灣 仔 , 人 龍 不 減 。 鎮 店 滷 水 鵝 片 用 的 獅 頭 鵝 , 肥 大 肉 厚 ; 滷 水 則 是 10 年 陳 秘 製 滷 水 膽 , 有 16 種 香 料 , 當 中 不 乏 $200 一 斤 貴 價 肉 桂 , 滷 水 醇 香 撲 鼻 , 亦 不 蓋 鵝 香 。
除 了 滷 水 鵝 , 其 他 滷 味 選 擇 亦 多 , 滷 鵝 雜 、 豬 雜 齊 備 。 較 罕 有 是 自 家 製 的 豬 頭 , 鹹 鹹 香 香 , 當 小 吃 一 流 。
不 過 , 店 內 座 位 很 逼 , 而 且 地 面 濕 滑 , 還 是 斬 料 回 家 慢 慢 嘆 好 。

鹵 八 鵝 店
地 址 : 春 園 街 20 號 C 富 園 大 廈 地 下
電 話 : 2838 7635
營 業 時 間 : 10am-8:15pm

撰 文 ︰ 郭 詠 瑤
攝 影 ︰ 陳 榮 輝 、 關 永 權 、 Rex Chapman
鳴 謝 ︰ 聖 雅 各 福 群 會

No comments:

Post a Comment

Labels

Followers

Blog Archive