Saturday 6 June 2009

Food Lovers 熱 話 專 題 海 黃 油 蟹 上 市 【 抵 食 半 野 生 海 黃 油 套 餐 】


西 苑 的 黃 油 蟹 保 證 是 頭 手 蟹 , 每 隻 有 八 九 成 油 , 脂 香 豐 腴 。

既 然 真 正 野 生 黃 油 蟹 可 遇 不 可 求 , 除 非 閣 下 超 級 嘴 刁 , 非 牠 不 吃 , 否 則 市 面 上 大 部 分 的 半 野 生 海 黃 油 , 水 準 與 野 生 的 相 差 不 太 遠 , 供 應 量 也 穩 定 , 絕 對 吃 得 過 。
不 過 , 今 年 蟹 價 上 升 , 即 使 向 以 平 靚 正 作 招 徠 的 流 浮 山 , 最 少 也 要 五 六 百 元 一 隻 。 加 上 路 途 遙 遠 , 很 多 人 寧 願 留 在 市 區 吃 酒 家 的 黃 油 蟹 套 餐 。 多 花 二 三 百 元 , 有 齊 鮑 、 翅 菜 式 和 花 膠 燕 窩 甜 品 , 都 算 抵 。 我 的 心 水 套 餐 是 西 苑 和 龍 皇 。


西 苑 總 廚 偉 哥 會 檢 驗 由 批 發 商 交 來 的 黃 油 蟹 , 不 靚 便 退 貨 。


黃 油 蟹 粉 燴 生 翅   魚 翅 以 濃 雞 湯 加 入 黃 油 蟹 粉 來 燴 , 入 口 creamy , 啖 啖 鮮 濃 。


黃 油 蟹 粉 小 籠 包 鍋 巴   蟹 粉 小 籠 包 肉 餡 鮮 美 帶 鹹 香 , 浸 在 蟹 湯 中 吃 , 有 新 意 。


原 隻 三 頭 鮮 吉 品   澳 洲 鮮 鮑 以 老 雞 和 赤 肉 扣 足 兩 天 , 腍 滑 入 味 。

鮑 翅 蟹 餐 平 均 水 準 高   【 西 苑 】

觀 乎 各 酒 家 如 利 苑 、 西 苑 、 鴻 星 的 黃 油 蟹 餐 , 每 位 七 八 百 元 少 不 了 , 除 了 有 一 隻 蟹 , 其 他 菜 式 不 離 鮑 魚 魚 翅 。 不 過 水 準 也 有 高 低 之 分 。 選 西 苑 , 既 因 為 黃 油 蟹 質 素 不 俗 , 還 因 為 其 他 菜 式 都 做 得 有 水 準 。
西 苑 的 黃 油 蟹 餐 是 連 鎖 酒 家 中 最 貴 的 , 每 位 $988 ; 套 餐 包 一 隻 黃 油 蟹 、 黃 油 蟹 粉 小 籠 包 、 黃 油 蟹 粉 燴 生 翅 、 三 頭 鮮 鮑 、 花 膠 燉 鮮 奶 和 馳 名 大 哥 叉 燒 , 部 分 菜 式 更 用 上 黃 油 蟹 粉 炮 製 。
主 角 黃 油 蟹 來 自 流 浮 山 , 屬 半 野 生 貨 色 。 餐 牌 上 標 明 黃 油 蟹 是 10 , 但 記 者 磅 過 只 有 六 , 不 太 足 秤 , 但 很 足 油 , 掰 開 發 現 八 九 成 是 油 , 連 蟹 的 關 節 和 蟹 箝 都 沾 滿 黃 油 ; 可 惜 蟹 蒸 得 略 為 過 火 , 黃 油 實 若 蛋 黃 , 不 夠 軟 滑 。
吃 完 蟹 已 經 半 飽 。 不 過 再 飽 也 要 「 留 力 」 吃 其 他 菜 式 , 因 為 通 通 是 水 準 之 上 ; 特 別 是 黃 油 蟹 粉 燴 生 翅 , 有 足 一 牙 揀 翅 , 一 梳 梳 的 咬 口 十 足 , 以 濃 雞 湯 和 蟹 黃 油 來 熬 , 啖 啖 脂 香 ; 澳 洲 黑 邊 三 頭 鮮 鮑 扣 得 腍 滑 入 味 , 有 溏 心 效 果 ; 半 肥 瘦 大 哥 叉 燒 蜜 味 香 ; 連 甜 品 燉 鮮 奶 都 有 大 量 軟 滑 花 膠 ; 叫 人 由 頭 到 尾 都 吃 得 稱 心 滿 意 。
黃 油 蟹 套 餐 分 量 頗 大 , 足 夠 二 人 分 享 ; 而 套 餐 雖 說 兩 位 起 , 但 我 試 過 二 人 前 來 , 點 一 個 餐 , 酒 家 仍 樂 意 招 待 , 抵 讚 。


西 苑 酒 家

地 址 : 銅 鑼 灣 恩 平 道 28 號 利 園 二 期 1 樓 101-102 鋪
電 話 : 2882 2110
營 業 時 間 : 星 期 一 至 六 11am-12mn , 星 期 日 及 公 眾 假 期 10am-12mn
收 費 : 黃 油 蟹 套 餐 每 位 $988 , 兩 位 起 。 太 古 城 分 店 的 套 餐 內 容 及 價 錢 略 有 出 入 , 每 位 $798 。

No comments:

Post a Comment

Labels

Followers

Blog Archive